-
Zwroty i reklamacje
Zwroty w sklepie o.sklep.pl
Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 14dni od dostarczenia towaru kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
W przypadku dostawy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach, termin na zwrot towaru liczony jest od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części.
Klient może zgłosci zwrot towaru za pomocą oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy, które należy wysłać na adres e-mail:
reklamacje@o.sklep.pl
Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Koszty związane z wysyłką zwrotną ponosi klient
Czego nie można zwrócić do sklepu internetowego?
Do sklepu internetowego nie można zwrócić:
-szczoteczek do zębów oraz innych artykułów mających związek z higieną osobistą
-świeczek
-obroży
-zabawek dla pupili
-szczotek dla psów i kotów
-ubranek dla zwierząt
Reklamacje w sklepie o.sklep.pl
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru klient ma prawo
do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail:
reklamacje@o.sklep.pl
Dodatkowe informacje
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamancje@o.sklep.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący
powinien podczas dostawy przedmiotów sprawdzić zakupiony towar w obecności kuriera/listonosza
W razie uszkodzenia towaru podczas transportu należy spisać z dostawcą protokół szkody.
Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 14dni od dostarczenia towaru kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
W przypadku dostawy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach, termin na zwrot towaru liczony jest od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części.
Klient może zgłosci zwrot towaru za pomocą oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy, które należy wysłać na adres e-mail:
reklamacje@o.sklep.pl
Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Koszty związane z wysyłką zwrotną ponosi klient
Czego nie można zwrócić do sklepu internetowego?
Do sklepu internetowego nie można zwrócić:
-szczoteczek do zębów oraz innych artykułów mających związek z higieną osobistą
-świeczek
-obroży
-zabawek dla pupili
-szczotek dla psów i kotów
-ubranek dla zwierząt
Reklamacje w sklepie o.sklep.pl
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru klient ma prawo
do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail:
reklamacje@o.sklep.pl
Dodatkowe informacje
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamancje@o.sklep.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Kupujący
powinien podczas dostawy przedmiotów sprawdzić zakupiony towar w obecności kuriera/listonosza
W razie uszkodzenia towaru podczas transportu należy spisać z dostawcą protokół szkody.